Płatność i dostawa

SPOSÓB PŁATNOŚCI:

  • Klient wybiera jedną z poniższych form płatności

BLIK - należność za towar i przesyłkę klient reguluje za pomocą kodu BLIK jeśli jest klientem jednego z banków uczestniczących w systemie i korzysta z bankowości mobilnej za pośrednictwem aplikacji na swoim telefonie.

Pay by link - za pośrednictwem serwisu autopay.pl, który umożliwia autoryzację transakcji. Po kliknięciu 'Zapłać' w procesie zakupowym, klient musi wybrać swój bank z widocznej listy banków, następnie potwierdzić automatycznie wypełniony formularz ze szczegółami transakcji. Klient winien zachować unikalny identyfikator transakcji dla celów kontroli stanu tej płatności.

Rusałka zastrzegają sobie prawo do czasowego ograniczania lub wyłączania poszczególnych metod płatności.

WARUNKI DOSTAWY:

  • Koszt dostawy jest ustalany automatycznie i jest uzależniony od wagi, wartości, objętości i ilości wysyłanych paczek.

    Klient wybiera jeden z dostępnych sposobów dostawy:
  1. Firma Kurierska InPost

Czas dostawy na terenie Polski wynosi 1-3 dni robocze od przekazania paczki firmie kurierskiej przez sklep internetowy po wcześniejszym przygotowaniu zamówienia do wysyłki.

Sklep Rusałka zastrzegają sobie prawo do czasowego ograniczania lub wyłączania poszczególnych dostępnych sposobów dostawy.

Do czasu realizacji zamówienia należy doliczyć czas podany w pkt. 9 niniejszego Regulaminu.

Z chwilą odbioru przesyłki na Klienta przechodzi wszelkie ryzyko związane z posiadaniem i użytkowaniem towaru, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia. Odbierając towar Klient powinien sprawdzić, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu, a gdy takie posiada należy spisać protokół reklamacji w obecności firmy kurierskiej.

W przypadku stwierdzenia jakichkolwiek uszkodzeń produktu mogących mieć związek z dostawą, w celu usprawnienia procedury reklamacyjnej zgłoszenie powinno zostać przekazane w ciągu 24 godzin od daty otrzymania przesyłki, elektronicznie pod adres reklamacje@rusalka-ceramicshop.pl lub poprzez formularz dostępny na stronie sklepu oraz w terminie do 7 dni bezpośrednio w firmie kurierskiej.

W przypadku jednego zamówienia złożonego z wielu produktów, co do których występują różnice w sposobie ich pakowania, w szczególności ze względu na ich gabaryty lub też różnice w zakresie czasu realizacji zamówienia, Sklep Rusałka mogą dokonać podziału zamówienia na mniejsze przesyłki. W opisanej sytuacji koszt dostawy podany Klientowi w podsumowaniu zamówienia nie zmienia się, lecz zostaje rozdzielony na poszczególne przesyłki. W sytuacji, gdy anulowana zostanie część zamówienia – niezależnie od przyczyn, korekcie oraz zwrotowi podlegają wyłącznie te koszty dostawy, które zostały przypisane do anulowanej części zamówienia.

Listy przewozowe generowane są automatycznie na dane Klienta, jako właściwe dane adresowe, wskazane przy składaniu zamówienia. Sklep Rusałka nie ponoszą odpowiedzialności za nadane paczki, wysłane na błędne dane Klienta, wskazane przez niego przy rejestracji. Koszt zwrotu paczki ponosi Sklep Rusałka. Klient zobowiązany jest ponieść bezpośrednie koszty wysyłki towaru, w szczególności cła i podatki związane z wysyłką towaru, w tym koszty zwrotu rzeczy w przypadku odstąpienia od umowy, z zastrzeżeniem art. 32 ust. 1 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

Strona stworzona w kreatorze WebWave.