Zwrot produktów i reklamacje

Rozpatrywanie reklamacji Klientów Sklepu Internetowego i odstąpienia od umowy:

Przyjęcie reklamacji

Reklamacje sklepu internetowego rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego i dokumentacji zdjęciowej przesłanych w formie mailowej na adres reklamacje@rusalka-ceramicshop.pl, lub skorzystanie z formularza na dole strony. Zasady reklamacji zostały szczegółowo opisane w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Reklamacjom podlegają:

  • różnice ilościowe wynikające z nieprawidłowo zrealizowanego zamówienia oraz niezgodności stanu faktycznego otrzymanego towaru z dowodem zakupu w formie dokumentu potwierdzającego płatność,
  • wady fabryczne,
  • uszkodzenia mechaniczne podczas transportu.

Zasady rozpatrywania reklamacji:

  • Reklamacje sklepu internetowego rozpatrywane są na podstawie zgłoszenia reklamacyjnego i dokumentacji zdjęciowej przesłanych w formie mailowej, wśród wymaganych informacji zawartych w mailu reklamacyjnym musi zawierać się: imię i nazwisko kupującego, adres wysyłki, numer telefonu, data zawarcia transakcji, potwierdzenie zakupu, numer zamówienia, opis problemu, numer NIP (jeśli jest wymagany).
  • Zgłoszenie reklamacyjne wraz z dowodem zakupu, dokumentacją zdjęciową i oczekiwaniami konsumenta.
  • Czas rozpatrzenia reklamacji wynosi 14 dni.
  • W przypadku uznania reklamacji i wymiany produktu Sklep na tej podstawie wysyła za pośrednictwem firmy kurierskiej produkt na wymianę.
  • W przypadku żądania przez konsumenta, zwrotu poniesionych kosztów zakupu sklepu internetowego na podstawie protokołu reklamacyjnego dokonuje korekty faktury, która automatycznie zwraca środki na konto klienta.

Odstąpienia:

Klientowi będącemu konsumentem przysługuje prawo do odstąpienia od umowy sprzedaży w całości lub części bez podania przyczyny w ciągu 14 dni w terminie wskazanym w art. 28 pkt 1 ustawy z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta, to jest:

  • Dla umowy, w wykonaniu której przedsiębiorca wydaje rzecz, będąc zobowiązany do przeniesienia jej własności – od objęcia rzeczy w posiadanie przez konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią inną niż przewoźnik, a w przypadku umowy, która:

    obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach – od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części,

    polega na regularnym dostarczaniu rzeczy przez czas oznaczony – od objęcia w posiadanie pierwszej z rzeczy;

  • Dla pozostałych umów – od dnia zawarcia umowy

W celu odstąpienia od umowy należy przesłać wypełniony formularz odstąpienia wraz z towarem na adres siedziby Sklepu. Szczegółowe informacje w tym zakresie znajdują się w Regulaminie Sklepu Internetowego.

Zwrot produktów i reklamacje

Imię i nazwisko

Twój e-mail:

Numer telefonu

Numer zamówienia

Adres wysyłki (Miasto, kod pocztowy, ulica numer domu, numer mieszkania)

Data zawarcia transakcji (DD.MM.RRRR)

W czym możemy ci pomóc?

Numer NIP
Dowód zakupu
Zdjęcie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Formularz reklamacji

Imię i nazwisko
Email
Numer telefonu
Wiadomość
Wyślij
Wyślij
Form sent successfully. Thank you.
Please fill all required fields!

Formularz zwrotu produktów i reklamacji

Imię i nazwisko

Twój e-mail:

Numer telefonu
Numer zamówienia

Adres wysyłki (Miasto, kod pocztowy, ulica numer domu, numer mieszkania)

Data zawarcia transakcji (DD.MM.RRRR)

W czym możemy ci pomóc?

Numer NIP
Dowód zakupu
Zdjęcie

Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych.

 

Wyślij
Wyślij
Formularz został wysłany — dziękujemy.
Proszę wypełnić wszystkie wymagane pola!

Strona stworzona w kreatorze WebWave.